Konceptualni okvir plana generalne regulacije mosta u produžetku Bulevara Evrope u Novom Sadu je stavljen na rani javni uvid, a građani i zainteresovana lica mogu svoje prigovore da dostave do 13. jula.
Spojite brzom saobraćajnicom Rumu i I Maradičku raskrsnicu na starom putu NS-BGD.
To je posla za jednu sezonu i automatski ne treba tunel u F gori, ne treba most iza Šangaja, nema gužve kamiona po Petrovaradinu. prostija trasa ne postoji da se spoji Srem i pravac na Suboticu. A most Telep-Kamenica biće ionako za laki transport prevashodno. Čak i varijanta uzvodno od Futoga nije loša , Mada po konfiguraciji terena tek na predelu Koruške je izvodljivo iz pravca Mitrovice-Sviloša...
Nesekirajte se , most i kome se ovde pise necete videti jednostavno bioloski necete doziveti, to je daleka buducnost. Na Telepu kraj Mitrovacke ulice prema V Jagica kao slepa ulica sa nekih 150 metara gradila se 40 godina !!!
Sada kada je dat na uvid ,arhitekte Viki je to posao ,molim da. Svojim znanjem ukažu na sve nedostatke.
I da nama koji nismo iz te branše objasne i obrazlože da i mi odemo i damo primedbu ili se peticijom potpisemo.
Po meni nije vreme za most jer ima prečih stvari a jedna je i specijalistički dom zdravlja, kola hitne pomoći malim mestima,putevi kanalizacija po selima....
A ne kao dom zdravlja Liman
Ostali samo zidovi,sve se renovira,....
Samo su trebali da skupe Jos malo para i da naprave novi dom zdravlja na nekoj drugoj lokaciji jer se grad siri...
Ovako ce biti baba u novoj haljini....
Most koji bi rasteretio grad je onaj koji bi se napravio izmedju Futoga i Beocina. Jedino na tom mestu on bi mogao da usmerava saobracaj sa jedne na drugu obalu Dunava bez ulaska u grad. Iz Backe Palanke i tog dela Backe ka Rumi, Sapcu i dalje, saobracaj bi prelazio na sremsku stranu preko tog mosta i ne bi dolazio ni blizu grada. Isto i u suprotnom smeru. Iz Beocina prema severu takodje, saobracaj bi se preveo na backu stranu preko tog mosta i ne bi uopste ulazio u grad ako nije namenjen transport Novom Sadu.
Samim tim bili bi rasterceni i Sremska Kamenica a narocito Petrovaradin na veliko zadovoljstvo njihovih stanovnika.
Ujedno znacajno bi se pomoglo stanovnicima sremske strane uzvodno od Beocina da ostvare jednostavnije i krace putovanje ka Backoj Palanci kao centru tog dela nase zemlje. Znamo da most kod Backe Palanke pripada dvema zemljama i da u svakom momentu moze biti poteskoca u koriscenju istih. Primer je i sadasnja situacija sa korona virusom i zabranama prelaska granica.
Mostovi su skupi, dugo se grade i zato treba misliti o dugorocnim resenjima koja ce pomoci i olaksati zivot vecem broju ljudi.
Mislite i o poslednjoj prirodnoj oazi u Novom Sadu, o Dunavcu i Ribarskom ostrvu...
Zivim u ulici Sime Matavulja i grad od nas trazi da mi obestetimo komsije gde ce se graditi sporedne ulice i zelene oaze i oterase sve investitore. Necemo dati nase kuce i parcele pod takvim uslovima pa makar isli i na sud.
ko će vama ugoditi? Ako nema mosta, ne valja. Gužva je na limanskom mostu. Ako će da grade most, opet ne valja. Ja ove ne volim i daleko im lepa kuća.... Ali što ga Pajtić nije sazidao? Da ga pitamo? Ovaj most kada se napravi, odmah jedan kod Futoga da se grad rastereti. Koliko Budimpešta ima mostova? Niste maknuli dalje od Segedina čobani jedni. Umesto da ste sretni što ćemo dobiti most tu ser..e. Da sam Mirović baš bih vas pitao za mišljenje..... ali nikada....
Karadjordjeva ulica u Kamenici je i bez tog mosta zakrčena, a uska je, ne vidim način da se proširi. Sa tim mostom bi postala neprohodna. Sve se smišlja onako, preko kolena. SVAKOM MOSTU SU POTREBNE PRILAZNE SAOBRAĆAJNICE, to se mora rešavati istovremeno inače će nastati saobraćajni kolaps.
Samo netazuman čovek može da podrži izgradnju mosta na ovom mestu sa kojim se usmerava tranzitni saobraćaj kroz najnaseljenije delove grada. Još gore je što se sa ovim mostom pokušava na mala vrata uvaliti pljačkaški plan korumpiranih političara i tzv.investitora o otimanju obala Dunava oko mosta od novosađana. Nedozvolimo im to.
Izgradnja ovog moste je kod stare socijalističke vlasti bila predviđena za 2000. godinu ali dolaskom Miloševićevih hordi sve se promenulo u gradu pa i u Vojvodini.
Situacija sa pandemijom nas je delom unazadila a kako stoji situacija moguće da se stanje pogorša pa izgradnja ovog mosta može biti da se i dalje odlaže mada je ono gradu preko potreban.
Mi nemamo snage da napravimo most iz privatnih sredstava putem koncesije. Veoma smo u zaostatku sa realizacijom akcionarskih društava koje bi lako mogle prikupiti slobodna sredstava.
Bolje nam je da nemamo nego da radimo kako se radi u razvijenom svetru.
Most u produžetku Bulevara Evrope, tamo negde iza Šodroša, ima smisla, za razliku od idiotskog predloga pešačkog mosta ka Ribarcu. Ali i dalje je šampion gluposti most Slobode koji ne vodi nikuda osim što se brže može doći do Instituta u Kamenici ali je zato uništio Štrand.
И још нешто:"Saobraćajnica bi trebalo da bude namenjena kretanju automobila, autobusa, teretnog saobraćaja, pešaka i biciklista."
Одакле ће долазити тај теретни саобраћај на овај мост? Који ће то грађани имати ту част да им под прозорима тутње шлепери? Грађани Телепа, Лимана или Грбавице? Погледајте на шта личи Кнеза Милоша на НН. Коловоз је уништен, камиони кад прођу приколице одјекују од силних рупа и закрпа, а зграде некада беле сада су лепе и сиве. И све то у сред насељеног дела града где деца прелазе тај булевар да иду у школу. Да овај град заиста има стручњаке за саобраћај права обилазница би била пројактована иза Футога па преко моста и онда ка Митровици, Шиду и Шапцу. Али добро напредни стручњаци ће улепшати овај део града шлеперима и чаџи из истих...
Teretni saobracaj kroz bulevar Evrope?
Kako li se to zamislja u perspektivi kroz 3-5-10 godina kada se taj deo dalje urbanizuje?
Analogno, kao da sada ide teretni saobracaj kroz bulevar Oslobodjenja. Ne cini mi se promisljeno niti konstruktivno.
Мени само није јасно зашто је већи део моста изнад земље? Па јел знате ви да то кошта веома пуно? Шта би му фалило да има стубове изнад обале као мост Слободе? Није да нема места. Бацање пара! И шта би са оним монтажно-демонтажним мостом? Зашто њега не ставе негде узводно ка Паланци? Тамо људи иду скелама као у 19. веку, а ови се бахате са мостовима изнад пола града...
Teretni saobracaj da pustite kroz bulevar evrope?!?! Alo ima li normalnih??? Kroz siri centar da pustite kamione da tutnje. Za backu palanku ce da se odvajaju na bulevar patrijarha pavla! Alo ljudi bez grama mozga!! Unistavate grad svojim neznanjem!! Ej, teretni saobracaj!!! A uuu budala
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novi most preko Dunava na ranom javnom uvidu, prigovori mogući do 13. jula
Autor: Dragana Prica Kovačević - dragana@021.rs
Novi Sad
•01.07.2020.
•14:01 > 17:40
Komentari 24
Sremac
To je posla za jednu sezonu i automatski ne treba tunel u F gori, ne treba most iza Šangaja, nema gužve kamiona po Petrovaradinu. prostija trasa ne postoji da se spoji Srem i pravac na Suboticu. A most Telep-Kamenica biće ionako za laki transport prevashodno. Čak i varijanta uzvodno od Futoga nije loša , Mada po konfiguraciji terena tek na predelu Koruške je izvodljivo iz pravca Mitrovice-Sviloša...
Djordje
Nina
I da nama koji nismo iz te branše objasne i obrazlože da i mi odemo i damo primedbu ili se peticijom potpisemo.
Po meni nije vreme za most jer ima prečih stvari a jedna je i specijalistički dom zdravlja, kola hitne pomoći malim mestima,putevi kanalizacija po selima....
A ne kao dom zdravlja Liman
Ostali samo zidovi,sve se renovira,....
Samo su trebali da skupe Jos malo para i da naprave novi dom zdravlja na nekoj drugoj lokaciji jer se grad siri...
Ovako ce biti baba u novoj haljini....
Miki
Samim tim bili bi rasterceni i Sremska Kamenica a narocito Petrovaradin na veliko zadovoljstvo njihovih stanovnika.
Ujedno znacajno bi se pomoglo stanovnicima sremske strane uzvodno od Beocina da ostvare jednostavnije i krace putovanje ka Backoj Palanci kao centru tog dela nase zemlje. Znamo da most kod Backe Palanke pripada dvema zemljama i da u svakom momentu moze biti poteskoca u koriscenju istih. Primer je i sadasnja situacija sa korona virusom i zabranama prelaska granica.
Mostovi su skupi, dugo se grade i zato treba misliti o dugorocnim resenjima koja ce pomoci i olaksati zivot vecem broju ljudi.
Mislite i o poslednjoj prirodnoj oazi u Novom Sadu, o Dunavcu i Ribarskom ostrvu...
Mila
bujke
Dejan
Žvalonja
BojaNS
Matrix
Đura
Doktor drmr
Franc
Ns 49
Situacija sa pandemijom nas je delom unazadila a kako stoji situacija moguće da se stanje pogorša pa izgradnja ovog mosta može biti da se i dalje odlaže mada je ono gradu preko potreban.
Mi nemamo snage da napravimo most iz privatnih sredstava putem koncesije. Veoma smo u zaostatku sa realizacijom akcionarskih društava koje bi lako mogle prikupiti slobodna sredstava.
Bolje nam je da nemamo nego da radimo kako se radi u razvijenom svetru.
Bulevar Revolucije
Zaista neophodan
Sale NS
sa sodrosa
комша
Одакле ће долазити тај теретни саобраћај на овај мост? Који ће то грађани имати ту част да им под прозорима тутње шлепери? Грађани Телепа, Лимана или Грбавице? Погледајте на шта личи Кнеза Милоша на НН. Коловоз је уништен, камиони кад прођу приколице одјекују од силних рупа и закрпа, а зграде некада беле сада су лепе и сиве. И све то у сред насељеног дела града где деца прелазе тај булевар да иду у школу. Да овај град заиста има стручњаке за саобраћај права обилазница би била пројактована иза Футога па преко моста и онда ка Митровици, Шиду и Шапцу. Али добро напредни стручњаци ће улепшати овај део града шлеперима и чаџи из истих...
Miljan
Kako li se to zamislja u perspektivi kroz 3-5-10 godina kada se taj deo dalje urbanizuje?
Analogno, kao da sada ide teretni saobracaj kroz bulevar Oslobodjenja. Ne cini mi se promisljeno niti konstruktivno.
комша
pajo patak
NS
RMosha
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H